SHOWREEL
Aktuelt fra AG&:
Ti prinsipper for god bærekrafts- og klimakommunikasjon
Klimakrise og bærekraft handler ikke bare om ressurser, energi, utslipp og andre konkrete størrelser. Det handler vel så mye om kommunikasjon. Du kan ha så gode intensjoner og løsninger du…
Ny leder i Bergens eldste byrå
Fra 1. september 2023 er Sverre Krogsrud ny byråleder i Alf Gundersen / AG&. Han tar over etter Mette Mæhle. Avtroppende byråleder Mette Mæhle er tredje generasjon i byrået, som…
Cookie-banner: Dette må med for at du ikke skal bryte loven
Det er ikke nok å ha et cookie-banner. Du må faktisk gi folk muligheten til å si «nei takk» også. For å ta det første først: Hva er et cookie-banner?…
Hva er en sterk logo for din bedrift?
En distinkt logo hevder seg i mengden og forveksles ikke med andre. I mediejungelen er det neppe til å unngå at det kan dukke opp en logo som minner om…
Design, nettsider og digital markedsføring som skaper effekt
Aktuelt fra AG&:
Ti prinsipper for god bærekrafts- og klimakommunikasjon
Klimakrise og bærekraft handler ikke bare om ressurser, energi, utslipp og andre konkrete størrelser. Det handler vel så mye om kommunikasjon. Du kan ha så gode intensjoner og løsninger du…
Ny leder i Bergens eldste byrå
Fra 1. september 2023 er Sverre Krogsrud ny byråleder i Alf Gundersen / AG&. Han tar over etter Mette Mæhle. Avtroppende byråleder Mette Mæhle er tredje generasjon i byrået, som…
Cookie-banner: Dette må med for at du ikke skal bryte loven
Det er ikke nok å ha et cookie-banner. Du må faktisk gi folk muligheten til å si «nei takk» også. For å ta det første først: Hva er et cookie-banner?…
Hva er en sterk logo for din bedrift?
En distinkt logo hevder seg i mengden og forveksles ikke med andre. I mediejungelen er det neppe til å unngå at det kan dukke opp en logo som minner om…