SHOWREEL
Aktuelt fra AG&:
Bør du annonsere på Snapchat?
Det enkle svaret er ja, du bør annonsere på Snapchat, men alt avhenger av hvem du ønsker å nå og hva målet ditt er. Snapchat ads gir deg muligheten til…
Markedsfeide: Hvorfor en god fiende er god markedsføring
En real krangel kan være et kraftig verktøy – hvis det gjøres riktig. Lær hvordan du kan bruke en markedsfeide taktisk. En veldig effektiv måte å fortelle hvem du er…
Du trenger ikke bytte fra Google Analytics ennå
Vårt råd om Google Analytics er kort og godt: Ha is i magen. Men hvis du vil bytte nå, eller må bytte senere, så er vi godt forberedt. Datatilsynet har…
LinkedIn-annonsering – er det verdt det?
LinkedIn er beviselig den beste kanalen for å komme i kontakt med de rette beslutningstakerne i bedriftsmarkedet. Likevel er det fortsatt få norske bedrifter som utnytter mulighetene denne plattformen tilbyr, spesielt innenfor…
Design, nettsider og digital markedsføring som skaper effekt
Aktuelt fra AG&:
Bør du annonsere på Snapchat?
Det enkle svaret er ja, du bør annonsere på Snapchat, men alt avhenger av hvem du ønsker å nå og hva målet ditt er. Snapchat ads gir deg muligheten til…
Markedsfeide: Hvorfor en god fiende er god markedsføring
En real krangel kan være et kraftig verktøy – hvis det gjøres riktig. Lær hvordan du kan bruke en markedsfeide taktisk. En veldig effektiv måte å fortelle hvem du er…
Du trenger ikke bytte fra Google Analytics ennå
Vårt råd om Google Analytics er kort og godt: Ha is i magen. Men hvis du vil bytte nå, eller må bytte senere, så er vi godt forberedt. Datatilsynet har…
LinkedIn-annonsering – er det verdt det?
LinkedIn er beviselig den beste kanalen for å komme i kontakt med de rette beslutningstakerne i bedriftsmarkedet. Likevel er det fortsatt få norske bedrifter som utnytter mulighetene denne plattformen tilbyr, spesielt innenfor…