Aktuelt fra AG&:
Tilgjengelighetserklæring? WAD i alle dager snakker du om?
Det er ikke bare offentlige virksomheter som bør lese seg opp på hva de nye EU-reglene betyr for nettsidene deres. Også privat sektor bør finne frem lesebrillene og lære hva…
Tar AI-bilder livet av stock photos?
Vi har testet de mest populære tjenestene for AI-bilder. Hva kan de brukes til, hvordan bruker du dem best og hvordan tror vi de vil bli brukt fremover? «Hurra, aldri…
Kunsten å skrive et nyhetsbrev
Et nyhetsbrev er en veldig fin måte å nå ut til dine kunder på, og det kan være en svært verdifull del av din digitale markedsføring. Kunsten er å holde…
En årsrapport er omdømmegull – hvis du vet hva du gjør
Tenker du «åh, nei» når kalenderen viser årsrapporttid? Det trenger ikke være sånn. En årsrapport er mye arbeid, det er vi helt enige i. Men hvis du gjør det på…
Design, nettsider og digital markedsføring som skaper effekt
Aktuelt fra AG&:
Ligger nettsiden din og snorker? Sett den i arbeid!
Hvis produksjonsutstyret er avleggs og ikke lenger passer oppgaven, oppgraderer du det. Hvis firmabilen havarerer, bytter du den ut. Det samme bør gjelde din nettside. Hva gjør din nettside for…
Universell utforming: Er nettsiden din tilgjengelig nok?
Noen er fargeblinde, andre mangler én finger eller to. Det må faktisk nettsiden din ta hensyn til. Følger den ikke reglene for universell utforming, blir du straffet av både kundene…
Hva er motion graphics?
Og er det noe for deg? For å ta det siste først: Ja, hvis du har behov for å fange noens oppmerksomhet på en digital flate, så er motion graphics…
Dårlig språk er dårlig business
Jo mer du kan om fagfeltet ditt, dess vanskeligere er det å snakke enkelt og forståelig om det. Fenomenet kalles kunnskapens forbannelse, og kan koste bedriften din dyrt. Klarspråk betyr å…