Ikke ta lett på årsrapporten!

En årsrapport er langt mer enn en lovpålagt finansiell rapport. Det er også en viktig mulighet til å bygge omdømme, skape synlighet og vise troverdighet.

Årsrapporten er ikke bare for aksjonærene og myndighetene, i alle fall hvis du lager den på riktig måte.

En god årsrapport er en ambassadør for selskapet, like mye som den er en finansiell redegjørelse. Her har bærekraftsrapporteringen fått en viktigere og viktigere rolle for å bygge omdømme og troverdighet. Godt innhold i en årsrapport kan ofte være veldig godt innhold i andre kanaler også.

Formatet har også mye å si. Vi kan lage alt fra trykte til heldigitale og interaktive årsrapporter, alt etter hva du trenger. Vi kan også hjelpe deg med å finne ut hva som er den beste løsningen for deg.

Det er viktig å holde tunga rett i munnen når du lager årsrapporten. Vet du for eksempel hva det nye ESEF-regleverket har å si for deg? Det vet vi.

Usikker på hva som er riktig format for deg? Send oss en e-post, så tar vi kontakt.
Vet du hva du trenger? Så bra, bare scroll ned og velg!

Fysisk årsrapport

Planlegging
Design og layout
Infografikk
Innholdsrådgivning
Innholdsproduksjon
ESEF-tilrettelegging
Trykk

Smilende emoji med stjerner for øyne

Digital årsrapport

Planlegging
Design og layout
UX-design
Infografikk, motion graphic og andre visuelle elementer
Innholdsrådgivning
Innholdsproduksjon
ESEF-tilrettelegging
Utvikling

Se noe av det vi har gjort for andre!

Aktuelt fra AG&:

Meny