ARBEID
Øyeoptikk solbriller

Øyeoptikk

Forretningsutvikling, Foto/Film/Video, Identitet, Innsikt, Kampanjer, Kommunikasjons­strategi, Merkevarestrategi, Print

BAKGRUNN

Optikeren og brilleforhandleren Øyeoptikk har vært en del av det bergenske bybildet helt siden 1961. Bedriften hadde behov for å synliggjøre sin lange erfaring, kunnskap og lokale tilknytning, og samtidig få promotert sitt høyst moderne vareutvalg.

LØSNING

Gamle klassiske og tidløse brillemodeller er tilbake i nye utgaver. Koblet mot andre kjente klassikere med bergensk tilhørighet, hadde vi plutselig modeller til å vise frem brillene. Etter mer enn en mannsalder i bransjen, kan vel også Øyeoptikk selv betraktes som en tidløs klassiker.

Under kan du se noe av arbeidet vårt for Optikeren Øyeoptikk.

Edvard Grieg med moderne solbriller
Øyeoptikk solbriller
Bjørnstjerne bjørnson med moderne lesebriller
Henrik Ibsen med solbriller

Ta en titt på..

 
ARBEID
Screenshot of the sub pages our fleet and our trades on the new G2 Ocean website

Nettsider for G2 Ocean: Mobilvennlig UI/UX som tåler ørkensol og dårlig nett

G2 Ocean